21 Mayıs 2008 Çarşamba

TUBİKKO'NUN VEDASI

Sevgili Arkadaşlar;

Ben kendi adıma uzun zamandır yazamadığımın farkındayım ve bundan sonra da yazabileceğimi sanmıyorum.Bunun sebebi 2 ay önce başladığım yeni işim.İnanılmaz derecede yoğun zamanlar yaşıyorum ve inanın kendi kişisel bloguma bile vakit ayıramıyorum.

Bu sebeple artık DKZ yolculuğunda sizlere başarılar dilerken veda ettiğimi de söylemek durumundayım...Bu işi gerçekten kavrayınca emin olun başarmamak için hiç bir sebep yok...

Herkese sevgiler ve başarılar dileklerimle....HOŞÇAKALIN...

4 Comments:

Adsız said...

seni gercekten cok iyi anliyorum, ama aramizdan birisinin ayrilmasi iyi olmadi :(

sende bize yol gösteriyordun destek veriyordun...

maalesef diger arkadaslarda ugramiyor aripetek haricinde...

onlardan bir haberin varmi peki???

sana hayatinin devaminda basarilar diliyorum...
ama son olarak bu soruma cevap yazarsan cok sevinirim...

ne kadar sürede kac kilo verdin dkz ile cok merak ediyorum...

TuBiKKo said...

tombikcim dkz yi düzenli olarak uygulamaya başladıktan sonra yaklaşık 3 kilo verdim bir ayda ama daha sonrasında bu düzeni sürdüremedim...ama sen kendini kim ne kadar verdi diye şartlama çünkü herkesin yapısı farklı ve nasıl kilo verdiği ne kadar zamanda verdiği de değişiyor...ben şimdi tekrar başladım bu düzenime ve yaklaşık bir aydır açlığı tokluğu uygulamaya çalışıyorum ve sanırım 3 kilo civarında verdim yine ama kalanı ne kadar zamanda veririm bilemiyorum...sevgiler...

Adsız said...

Güle güle tubikko. yeni işinde başarılar.

arada sırada vakit bulursan uğra..

Adsız said...

dkznın bı ıse yaramayacagını bılıyordum zaten

tam yaprak dokumu oldu
kımse yazmıyor
terkedılıyoruz ve
kımse yol kat etmıyor

en ıyısı tekrardan rejıme baslamak
:(