24 Aralık 2007 Pazartesi

Bayram Dönüşü

Merhaba Arkadaslar,

Umarım herkes iyi bir bayram geçirmiştir... Benim için yorucu ve hasta edici bir bayram olsa da çabucak geçip gitti....Umarım sizin için de iyi geçmiştir...

DKZ nasıl gidiyor bakalım hanımlar :) Şimdi bayramda ister istemez biraz fazla kaçırmalar olmuştur, tok olsak da ikram edilen ev yapımı baklavalara ya da bayram tatlılarına hayır diyemedik dediğinizi de duyar gibiyim :) Eee hepimiz yaptık bunu :) Her ne kadar acıkmadan yemeye özen göstersem de Adana'da günlük düzenimden uzaklaştığım için ve ordaki yeme düzenine ayak uydurmak zorunda kaldığım için çok acıkmadan da yemek yediğimiz oldu. Ama bu sefer de sık sık yemek yiyeceğimizi bildiğim için iyice doymadan kalktım sofradan. Böylelikle bir sonraki yemek faslına kadar acıkma fırsatı yarattım kendime.Dönüşte tartılmadım tabi ki ama sanki böyle hafiften göbek çıktı yine ama olsun diyorum ve hiç dert etmiyorum.Çünkü en son gelen kilo her zaman ilk önce gidiyor ve ben bu fazlalığın geçici olduğunu bildiğim için de gönlüm rahat. Şimdi evime geri döndüm ve bir hafta içinde eski düzenimize döneceğiz ve bu misafirliğe gelen küçük göbek çıkıntısı da geri dönecek :)

PEki siz neler yaptınız bayramda? Kendinizi nasıl hissettiniz,DKZ ile uyumunuz nasıldı? Fazla kaçırdım diye vicdan azabı yaşadınız mı yoksa kendinize inandığınız için suçluluk duygusunun s sini bile hissetmediniz mi ? Hadi yazın yorumlarını kardeşlerim.Tartı Günümüze tam bir hafta kalmışken siz kendinizi nasıl hissediyorsunuz???

3 Comments:

Adsız said...

Merhaba,
Bayramda aç olmasamda yemek zorunda kaldığım zamanlar, kaçamaklarda oldu ama hiç önemli değil bu gün herşey yine rayına oturdu.İnanın başaracağız. Çünkü eskiden benim için bayramlar tam bir faciaydı. Onlara göre bu davranışlarım, bazı yerlerde ikramları tamamen geri çevirebilmem gerçekten olumlu gidişatın örneğiydi.

secill said...

Bayramda durumu abartanlardan bırıde benım; tubişimin dedığı gıbı Hatır için ikram edilen tatlıları geri cevirdiğimde oldu ceviremediğimde ama tek bişey beynımden hiç silmedim pazartesi olacak ve ben yine normal yeme alışkanlığıma doneceğim ,kucucuk bı mısafırde bende var galıba 1 hafta 10gune kadar gıdecekmış ole soyledı :)

Adsız said...

Tuğbacım bayramda evdeyken hiç sorun olmadı çikolatalar gözümün içine baktı ama ben elimi uzatmadım:))acıkınca yedim.Annem diyor ki"nedense bu bayram çikolatalar bitmdi"bitmez tabii ben fazla yemedim:))Ama misafirliğe gittim tabiiki acıkmadan yedim ama olsun diyorum.Nasılsa bayramda böyle şeyler olucağını biliyorsuk bende dert etmiyorum.1 aralıkta 1-2 kilo versem bile bu bana yeter..