31 Aralık 2007 Pazartesi

2.TARTI ZAMANI

Herkesin bildiği gibi 15 Kasım da tartıldık ve 31 aralıka kadar tartılmayacaz diye söz vermiştik.Ve o gün nihayetinde geldi çattı...Bizler bugün heyecanla tartıldık.peki ya sizler tartıldınız mı?Hadi bakalım herkes rahatlıkla bugün tartılsın:))Kilolarını bizlerle paylaşmak isteyen arkadaslar bizlere dkzkardesligi@gmail.com adresinden mail atabilir.

Veee 3.tartı zamanı 1 şubat.....Bugün tartıldıkta sonra 1 şubata kadar tartılmayacaz...

Bugün 2007 nin son günü...Dkzgrubu olarak herkesin yeni yılını en içten dileklerimizle kutluyoruz.Umarız 2008 sevdiklerinizle,mutlu,sağlıklı,başarılı,paralı bir yıl olur.

Şimdi aşağıda bugünkü tartı sonuçlarımızı veriyorum.Dediğim gibi katılmak isteyenler geç kalmadı hala bize ulaşabilirsiniz :)


Arzu: Başlangıç:88 Şu An:85 İdeal Kilo:60

Seçil : Başlangıç:71,2 Şu An:72,3 İdeal Kilosu: 60

Tubikko :Başlangıç: 67 Şu An:67,5 İdeal Kilosu: 57

Bıcır : Başlangıç:77,5 Şu An:79 İdeal Kilosu : 56

Biyonik Kedi : Başlangıç:68,3 Şu An:69,7 İdeal Kilosu : 60


58li : Başlangıç: 71,5 Şu An: 70 İdeal Kilosu:64

Burchak: Başlangıç: 71 Şu an:70 İdeal Kilosu :55

Fato04: Başlangıç:82 Şu an:80,2 İdeal Kilosu: 58

Zümrüt:Başlangıç:59 Şu An:58 İdeal Kilosu: 52

Virago: Başlangıç: 75 Şu An: 72 İdeal Kilosu:60

Ays_as : Başlangıç: 56,5 İdeal Kilosu: 50

Arıpetek : Başlangıç: 60 İdeal Kilosu: 52

Reyhan:Başlangıç:96,6 İdela kilo:55

Jealousx: Başlangıç:78 İdeal Kilo:57

14 Comments:

Adsız said...

BAŞLANGIÇ KİLOM 71,5
ŞUAN 70
İDEAL KİLOM64

DOĞRUSU TARTIYA ÇIKARKEN KESİN DAHA ÇOK KİLO ALMIŞIMDIR DEDİM.NEEE BİRDE BAKTIM 70 KİLO
PEK FAZLA VERMEMİŞİM. AMA HERŞEYİ DİLEDİĞİMCE YEDİM. DİYETTE YAPMADIM. BENCE MÜKEMMEL . ÇÜNKÜ BEN KIŞA GİRİNCE OTOMATİKMAN BEŞ KİLO ALIYORDUM . ÜSTELİK ARABADA KULANMAYA BAŞLADIM YANİ AKTİVİTEM AZALMASINA RAĞMEN KİLO VERMİŞİM.
BİRDE BAYRAMI UNUTMAMAK LAZIM TATLILAR ETLER YEMEKLER DERKEN VALLA HARİKA...
İYİ Kİ SİZİ TANIMIŞIM İYİ Kİ DKZ CİYİM...

TuBiKKo said...

tebrik ederim 58 li anlaşılan o ki sen olayı kavramışsın umarım aynı şekilde devam edersin :)

Adsız said...

arkadaslar bende katılabılır mıyım kilo kontrolune:)baslangıc 71 kilo, su an 70 kilo ,hedef 55 kilo,tesekkurler

Adsız said...

cok tesekkurler:))

Adsız said...

Merhaba
Ben sabah erkenden kalkıp tartıldım. Verdiğimi hissediyordum ama görünce çok mutlu oldum. "İşte olay bu" dedim. Belli süre tartılmamak çok iyi geliyor gerçekten... Şubat çok iyi fikir.
Katılan herkesi tebrik ediyorum çünkü doğru yoldayız, yavaş ama geri gelmeyen kilolar vereceğimize inanıyorum.

secill said...

Kılo veren arkadaşları tebrık edıyorum olumsuz sonuclanan arkadaslara ıse yanlışı nerde yaptığımız bulmaya davet edıyorum 1 subatta hersey daha super olacak ;) azmın zaferı orneklerle ortada herkese mutlu yıllar :)

kedi said...

Kilo veren arkadaşları aramızdan dışlamaya çağırıyorum sizi eyyy ben gibi dkz nin yüz karalarıııı

Bu kilo verenlerle konuşmayak!

Onları dışlayak!

Kendilerini kötü hissedip yiyip yiyip kilo almalarını sağlayak!

Ehiii tamam tamam ben bayram yeniyıl felan bi kudurdum
Ama şimdi duruldum
Sabah tartılıp yeniden ölçülerimi aldım ve beni tüm sevgisiyle ayıplamadan kucaklayacak olan DKZ ile yeniden açlığımı tokluğumu öğrenmeye başlayacağım:)))


Herkese sevgiler
Kolay gelsin

Adsız said...

slm herkeze bende dün başladım dkzye şimdi tatılıp kilomu ve hedefimi yazmka isterdim ancak hem tok karnna tartılınmazmış hemde spordan yeni geldim kaslar şiş haliyle yarın kilomu ve hedefimi yazarak bende aranıza katılmak isterim..:)

TuBiKKo said...

hoşgeldin ays_as tabi ki aramıza katılabilirsin tartı sonucunu bekliyoruz kolay gelsinnn...

Adsız said...

56.5 kilom hedef:50 inşallah geri dönüşü olmayan bi şeklde bu kilolardan kurtulabilirm.. diyet dışında bişeyle bu kilolardan kurtulmak keyifli olcak sanırım..:)

Adsız said...

merhaba..Ben de aranıza katılmak istiyorum.Ben de bir dkzciyim. Şuan kilom 60 isteğim ise 52. Sanırım şubata kadar tartılma yok öyle değil mi

Adsız said...

bu gerçekten çok heves kırıcı..onca zaman umutla beklediniz ve çogunuz kilo almışsınız.buda demek oluyor ki,diyet sıkı olmasada gerekli ve spor mümkün olduğu kadar şart..yoksa ideal kilolara kavuşmak kadere kalmış..
bende direk diyet sitesine çevirin işi arkadaşlar:)
başarılar diliyorum

Adsız said...

semen merhaba

Bu senin düşüncen burda hiç kimse diyetten bahsetmiyor Çünkü hiçbirimizin diyet kelimesine tahammulü yok..Spor yaparak kilo verilseydi ben kilo veremezdim.Çünkü ben spor yapmadan dkz uygulayarak kilo verdim.Diyet yapıp bu siteyi diyet sitesi yapmaya hiç niyetimiz yok.Diyet yapmak isteyen başka siteye gitsin..Lütfen böyle konuşup dkz yapanların ŞEVKİNİ KIRMAYALIM..

TuBiKKo said...

semen merhaba,

sanırım çoğunuz kilo almışsınız demeden önce kaç kişiden kaçının kilo aldınız demeden önce listedeki 13 kişiden sadece 4 ünün kilo aldığını ve de bunun da aç olmadan oburluk yaparak yiyerek meydana geldiğini anladıklarını da okuman gerekir.Yazık ki çoğu arkadasımızın aklı diyet fikirleri ile doldurulmuştu ama şu anda dkz yapanlar bunlardan arınmış durumda, bizim herkesin görüşüne saygımız var,isteyen diyet yapar isteyen dkz.Biz diyet yapıp kendimizi kısıtlayarak bunun zararlarını görmüş ve artık bu yanlışa bir kez daha dönmek istemeyen insanlarız.
Dediğimzi gibi isteyen diyet yapar herksin kendi fikridir kimse ile de polemiğe girmeye gerek yok,bu sitenin diyet sitesine çevrilmesi ihtimalini ise asla ama asla düşünmeyin derim.. size de diyet yolculuğunuzda başarılar dilerim..
iyi günler..