10 Aralık 2007 Pazartesi

KENDİMİ İNCELMİŞ HİSSEDİYORUM:))))

Herkese günaydın.Aralık ayına girdik,yılbaşı geliyor ve ben kar yağmasını çok özledim.Keşke şöyle lapa lapa yağsada bizde elimize çayımızı,kahvemizi,sıcak çikolatamızı alıp pencereden seyretsek ne iyi olur değil mi?Benim gibi kar özlemi çekenler varsa bu güzel resim herkese benden armağan olsun..Bu sabah kar özlemiyle kalktım ama maaşallah kendimi çok iyi ve incelmiş hissediyorum.Pantolonum biraz bol geliyor:))(bu pantolonum biraz dardı)Dkz ye başladığımdan beri kiloyu sorun yapmıyorum.Aslında dkz uygularken huyum suyum da değişti.Artık pozitif düşünmeye çalışıyorum.Sanki sihirli bir el bana dokundu ve kilo konusunda ki düşüncelerim,hal ve hareketlerim değişti. Şimdi dkz yaparken neler yapıyorum bunlardan bahsetmek istiyorum.

1-Her istediğimi sorun yapmadan afiyetle yiyorum.

2-Kısıtlama yapmıyorum.

3-Kendimi olduğum gibi kabul ediyorum ve beğeniyorum.

4-İdeal kilomdaymışım gibi hissediyorum ve davranıyorum.

5-Vücudumdan gelen sinyalleri bekliyorum.Yani açlık tokluk sinyallerini...

6-Olumlama yapıyorum.(sağlıklı kilo veriyorum,metebolizmam hızlı çalışıyor gibi)

Bunları yaptığımdan beri omuzlarımdan bir ağırlık kayboldu.Çok hafifledim..Şöyle bir düşünüyorum da kendime ne kadar çok eziyet etmişim.Artık bitti...Eziyet yok..stress yok..Şimdi de neler yapmadığımı yazıyorum.Hazırmısınız?..

1-Aynanın karşısına geçip "ay çok şişmanım","ben bu kiloları nasıl vercem","çok çirkinim"diyip karnıma bakıp kendime acımıyorum.

2-Tv kanallarında,gazetelerde,dergilerde diyetisyenlerin şok diyetlerini aramıyorum ve diyetisyenleri dinlemiyorum.

3-Tartılmıyorum.

4-Yiyeceklerimin kalorilerini hesaplamıyorum.

5-Acıkmadan yesemde ya da doyduğum halde biraz fazla kaçırsam da(herzaman değil)dkz ye yeniden başlarım nasılsa diye pazartesi gününü beklemiyorum.(acıkmayı bekliyorum)

6-İnsanların "o nu yeme kilo aldırır","o yiyecek çok kalorili"laflarını takmıyorum.

7-Kilo vericem diye telaşa kapılmıyorum.


Aklıma şimdi bukadar geldi.Daha sonra aklıma gelirse eklerim.Evettttt....Şimdi sıra sizlerde....Herkes neler yapıp neler yapmadığını anlatsın bakalım.Lütfen...Yorumlarınızı bekliyorum.Hani bloglar arasında sobelemek varya bende bütün dkz cileri sobeliyorum:))))





18 Comments:

TuBiKKo said...

Arzucummmm günaydınnn :) ben de bir an önce kar görmek istiyorum artık...ben dkz min nasıl gittiği hakkında yazıcam ama şimdi biraz işim var bitsin gelip yazıcam ;)

Adsız said...

Arzucum, gerçekten kara hasret kaldık. Dkz söylediğin gibi sihirli bir el sanki... Ne kadar çile çektirmişim vücuduma. Artık kendimi dinliyorum ve vücudumla karar veriyoruz ne zaman yemeğe başlayıp bitireceğimize...Yıllarca onu hiç dinlemeden nasıl haksızlık ettiğimi düşünüyorum. Zayıflayacağıma inanıyorum artık. Tartı gününüde iple çekiyorum. Herkese başarılar diliyorum.

Adsız said...

Günaydın Tuğba ve fato...Tamam canım işin bitince yazarsın.Fato evet şöyle bir düşününce dkz den önce vücudumuzu cezalandırmışız yani kendimizi.Ama artık ceza kalktı çünkü artık dkz var:)))

Adsız said...

Kilo vermek :)kilo almaktan korkmayıp, sadece acıktığınızda yemek yiyerek gerçekleştirilebilecek eylem. kendinize herhangi bir yiyeceği yasaklarsanız, her sabah korku dolu gözlerle tartıya çıkarsanız, vücudunuzun doğal dengesini bozup bilinçaltınıza şişmanlık korkusunun tohumlarını ekerseniz bir süre için zayıflasanız bile vücudunuz intikamını çok acı alır, o kilolar katlanarak geri gelir. bunu istisnası yoktur. kendinizi sevin, reklamlardaki kızlar kadar zayıf olmadığınız için kendinizi suçlamayın. açken yiyip tokken durunca kendiliğinden kilo verilir, kıtlık korkusundan kurtulunur.Alıntı(http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=kilo+vermek&kw=&a=&all=&v=&p=2)
Sevgiler..

Tek öneriim başarabilirseniz yapabilirseniz sadece yaşamanın tadını çıkarın başka düşünecek hiçbir şeyiniz olmasın hayatta!!mucks.

Adsız said...

Güzel paylaşımın için teşekkür ederim daadacım.Muckkk:)))

secill said...

herkese gunaydın...oncelıkle ben dkz yı bızlerle tanıştıran emeği gecen deneyımlerını bızımle paylaşan herkese cok tesekkur ederım ;Arzucum senın hıssetıklerını bende yasıorum,ve sanırım bende dkz tam olarak uyguladığıma ınanıorum (arasıra kacamak herkeste olur yaa:(() Bugunlerıme bakınca rejım yaptığım gunlerı hatırlıorumda allahım ya işkence gunlerı kısıtladıkca hergun yenıbır yemek gozumun onunde gezerdı ,sımdı hersey serbest ve bende hiçbir yemeğin ozlemı yok benım encok hoşuma gıden sey ıse hıısedığımız kıloda olmakk:)) bu fıkır benı cok mutlu edıyor ben zayıfım,ve hep oyle kalıcamm...

TuBiKKo said...

DKZ NASIL GİDİYOR???
Herkese Günaydınlar.... Çok soğuk olmayan bir kış sabahından hepinize Selam olsun. Şu anda şirkette masamda oturmuş sabah çayımı içerek ayılmaya gayret ediyorum ve henüz çok acıkmadığım için yesem mi yemesem mi diye kendimi yokluyorum. :)

Dün Arzucum çok güzel yazmış inceldiğimi hissediyorum diye.Aynı şey benim için de geçerli... DKZ yöntemi ile tanıştığımda 29.06.2007 idi fakat her ne kadar Seçil ve Arzu ile birbirimize destek olarak bu yöntemi uygulamaya gayret etsek de ben açıkçası bu sayfaqyı kurana kadar tam olarak adapte olamamıştım olaya. Aslında halen daha zaman zaman yoldan çıktığım olmuyor değil ama 15 Kasım'da hep beraber tartılıp 31 Aralıktan önce tartıya çıkmayaya karar verdiğimizden beri bende dkz her zamankinden daha çok oturmaya başladı; hissediyorum :)

Bir kere herşeyden önce tartı gözümün önünde durmasına rağmen zırt pırt üstüne çıkmadığım için kilo meselesi daha az kafamı meşgul etmeye başladı. Yani kesinlikle kendimi kilomu düşünürken bulmuyorum artık. Tek dikkat ettiğim canım birşey yemek istediğinde gerçekten acıkıp acıkmadığımı kontrol etmek o kadar. Ve tabi ki inceldiğimi hissediyorum. Eskiden her dakika tartı tepesinde olduğum için en ufak kilo artışında hemen kısıtlama mikrobu beynime giriverirdi;eyvah 200 gram almışım acaba yediğim bişey mi kilo yaptı diye. Şimdi ise kesinlikle öyle bir derdim yok;sadece aynada değişmekte olan görüntüme önem veriyorum...Göbeğim küçüldü mesela; hem de ciddi şekilde,hatta az biraz zaman daha sonra kalmayacak bile biliyorum :) Ben artık kendimi DKZ sayesinde çok iyi hissediyorum ve kimseye aldırış etmiyorum;ya yeme onu kilo yapaaaarrr diyenlere gülüp geçiyorum çünkü ben hem istediklerimi yiyip hem de incecik fıstık gibi bir hatun oluyorum :)

Adsız said...

Evet seçilcim bende çoğu zaman "neden rejim yaptım ki?"diye soruyorum kendime ama olsun tecrübe olmuş oldu bizlere:))nasıl sa doğru yolu gördük:))

Tuğbacım kendne haksızlık etme sen dkz yi kavramıştın ama araya ramazan girdi ramazanda dkz bende uygulayamadım:))Bu arada biz nasılsa dkz yapıyoruz o yüzden brownileri hazırla baskına gelicem:))

TuBiKKo said...

ah be arzucum istediğin browni olsun yaaa :) ama aç karnına gel ki öyle hemen tıkanmayalım yerken :)

Adsız said...

herkese merhaba..
burayı keşfedeli çok olmadı ve iyi ki bulmuşum dedim, meğer benden ne çok varmış:)
aslında 3-5kilo fazlam olmasına rağmen, meğer ben ne kadar anlamsızca büyütmüşüm bu işi ve kaç zamandır da anlamsız bir çaba içindeymişim..gerçekten anlattıklarınız gibi gözlerimin önünde uçuşan yemek sayısının haddi hesabı yoktu ve az yesem bile kendimi o kadar suçluyodum ki hep böyle mi olacak diye karamsar olmuştum iyice..
dünse kaç zamandır rejimde olmama ve üstelik deli gibi spor yapmama rağmen bikaç yüz gram fazla çıktım tartıda, çünkü bu aptallığım yüzünden vücudum bile, sindirim sistemim bile isyan bayrağını çekmişti..durum böyleyken nette aramaya koyuldum, aslında aradığım söylemesi ayıp kabızlığa çözümdü ve araya araya ozan beyin sayfasını buldum, okudum, sonra burayı buldum ve düşüncelerimi değiştirmeye başladım. ne kadar hafifledim anlatamam, aynen sizin dediğiniz gibi meğer ne çok yük varmış omuzlarımda:)artık daha kontrollü olacağım ve yavaş yavaş yıllardır beynimi sömüren o kısıtlama mikrobunu hayatımdan çıkaracağım..herkese kolay gelsin ve afiyet olsun tabi ki:)hoşçakalın...

Adsız said...

Bende bu siteyle geçenlerde tanıştım...Sonra hemen kitabı okudum ve yıllardır benim aklımda bulunan soru işaretleri gitti sonunda...
Şöyle böyle bir 7 yıldır kiloma takmış durumdayım...Esasen 4-5 kilo fazlam var...Bu sonbahara kadar,neredeyse 1 yıl boyunca ciddi bir diyete girdim...Diyetin dışına çıkmıyordum şayet çıkarsam öyle bir suçluluk duyuyordumki bi daha cesaret dahi edemiyordum bozmaya...
Diyet+sporla ancak 4 kilo verebildim,oda zar zor...
Veee ramazanda hooop 2 haftada hemen aldım o kiloları...
Sonra acayip derecede moarl bozukluğu fln...
Bir gün yeter dedim,takmamaya başladım...
Sonra bu siteyle tanıştım...
Şimdi açken yemek yiyip,doyana kadar yiyorum tokken ise aklıma bile gelmiyor çünkü zaten sevdiğim birşey yemiş oluyorum...
Spor yapıyorum kendi kendime bölgesel olarak...Ama öyle kendini helak edecek cinsten flnda değil...
Yeşil çayımı içiyorum...
Zaten hiçbir zaman öyle abartı şeyler yiyen bir tip olmadım...Fastfood çok fazla yemem,hamurişi çok nadir yerim,çikolatayı bitter severim...Yeşil çayda kahve ve çay alışkanlığımı yok etti:)
Ve DKZ sayesinde 2haftadır ciddi inceldiğimi hissediyorum...
Olumlama tablosu yaptım...
Kendime ideal kilo resimleri buldum bilinç altıma yolluyorum o resimlerim görüntülerini...
DİYETSİZ HAYAT OHH NE RAHAT:)

kedi said...

Ben arada açlık tokluk sapıtsamda kendimiideal kilomda hissettiğim için daha iyi göründüğümü biliyorum.Ama tam olarak acıkınca yiyememek ,doyunca sırf keyfine hemen bırakamamak vicdana zabı yapsada DKZ de hep bi U dönüşü olduğu için hemen DKZnin merhametli kollarında ağlaıp kendime geliyorum.Herkese kolay gelsin.

Adsız said...

hoşgeldin moonlit...Hayatta tesadüf yoktur demekki seninde gerçeği görmen ve dkz ile tanışman gerekiyormuş:))))En kısa zamanda kısıtlama mikrobunu hayatından çıkarmanı dilerim...sevgiler...

Adsız said...

Merhaba,
-Artık diyet yok, kısıtlama yok diyorum,
*sonra da yerken fazla kaçırıyorum veya acıkmadan yiyorum,
-bu iş böyle olmaz, çok yiyerek olmaz, sınırsız yiyemezsin, doymanı takip edip ona göre durman lazım, bunun için de doymayı öğrenmen lazım diyorum,
*bu sefer de kısıtlama çağrışımı yapıyor, korkuyorum diyet psikolojisine döneceğim diye. Diyetin D'si bende tiksinti yapıyor, kimyamı bozuyor.
-sonra yine artık diyet yok, kısıtlama yok diyorum veee....

Biri beni kurtarsın lütfen, şu çemberden çıkıp artık sinyalleri dinlemem lazım!!!

Adsız said...

KIZLAR SELAM. BURADAN DA BULDUM SİZİİİ :))YAKLASIK 5 GUNDUR DKZ' YI UYGULAMAYA CALISIYORUM AMA YARDIMINIZA IHTIYACIM VAR. HANI DIYORUZ YA ACIKINCA YIYELIM DOYUNCA BIRAKALIM ISTEDIGIMIZ HERSEYI YEMIS DE OLUYORUZ AYNI ZAMANDA GOZUMUZ DE HICBIRSEYDE KALMAZ BOYLELIKLE. AMA BENIM MALESEF GOZUM HALA YEMEKLERDE KALIYO. SEBEBI DE BEN COK AMA COK AZ ACIKIYORUM. MESELA SABAH KALKTIKTAN ANCAK 2 SAAT SONRA BISEYLER YIYECEK KADAR ACIKIYORUM VE BIR DAHA TAMAM TIK YOK. AKSAMIN 9' LARINA KADAR BIR DAHA DA ACIKMIYORUM. ARTIK EN SON 2.KEZ ZAR ZOR BIR DE AKSAM SAAT 9 CIVARLARINDA ACIKIP BISILER YIYORUM. TAMAM BU KADAR. BUNUN DISINDA DA DKZ' YI BOZMAMAK ADINA BIRSEY YEMEDIGIM ICIN( MEYVE,SUTLU NESKAFE GIBI SEYLER DE BUNA DAHIL) KOCCA GUNBOYU SADECE 2 KEZ BIRSEYLER YIYEBILIYORUM. BU DA BENI BAYA ZORLUYOR. SIZ BU KONUDA NE DURUMDASINIZ? BANA NE ONERIRSINIZ? NOLUR COK ACIL YARDIMMMM......

Adsız said...

merhaba arkadaslar ben daha bu dkz yi tam anlamadım tamam acıkınca yıyoruz,doyunca bırakıyoruz kısaca ama mesela cok kalorili veya zararlı seylerden de aynı zamanda uzak kalıyor musunuz yoksa,canınız ne isterse doyana kadar yiyor musunuz?

TuBiKKo said...

burchak solda linklerde doktor ozan tunçerin sayfasının linki var,oraya tıklarsan orda ücretsiz e-kitaptan istediğin kafanı kurcalayan tüm bilgileri alabilirsin :)

Adsız said...

tesekkürler tubikko ayyy cok sevindim sitenizi bulduguma:))))