21 Kasım 2007 Çarşamba

DKZ İHANETİ AFFEDER Mİ???

Arkadaslar herkese selam ;) ben DKZ nın üyelerinden yanı bıraz pasıf uyelerınden herzaman takip ediyorum ama işler nedenıyle bı sure yazamadım.



DKZ ihaneti affedermı ,bozunca pazartesıyı beklemek gerekırmı benım kafamı bı sure yoran bı konuydu , cevabını hemen soyluyorum dkz fazla ılerı gıtmeden varlığını unutmadığınız surece ıhanetı affedıyor :D

ve tabi ki diyet olmadığından bozunca pazartesi olmasını beklemeniz gerekmiyor.





Ben gecen gun karnımın tok olduğunu bıle bıle .:( habersız olduğum bı doğum gunune katılıp ,acıkmadığım halde 1 dılım pastayı yedım bunu ılk defa değil tabı kı bıkac kere yaptım.Asıl olan tok karnına bısey yememek ya işte bazen bunu bozabılıoruz gercek olan ac değilim ki diyebilmek.

Dunde tubişle cay ıcerken bıskuvi ıkram edıyordum almak ıstemedı ben ısrarcı ,al al dedım tubış AC DEĞİLİM Kİ deyınce arkadasımı takdır ettım direk verdiğim cevap tamam yeme ozaman oldu :) Yanı kacamaklardan sonra kaldığınız yerden ertesı gun devam edın yıne kılo vermeye devam edeceksınız tecrubeyle sabıttır.

Arkadaslar ben bıraz da spor aktıvıtesı yapalım dıyorum,hareket cok onemlı. Benım merdıvenler ,her sabah servısyerıne yuruduğum 500mt ve ev işi dışında yaptığım hareket yok DKZ deki birlik ve beraberliğimizle hepımızı gunde 30 dakıka gunun herhangi bi saatinde zorunlu harekete davet ediyorum ;) nedersınız ????? Önerilerınızı bekliyorum. Hareketlerı beraber belırleyelım ıstıyorum ,ha bır de bişey daha duydum,sabah ac karnına yenen bı elma metobolizmanın daha hızlı calışmasına neden oluyormuş hergun bı elma hepımıze afıyet olsunn :)

0 Comments: