29 Kasım 2007 Perşembe

PERHİZ YAPMADAN KİLO VERMEK İÇİN BULDUĞUM NUMARA

Annem yıllar önce Tv de gördüğü bir kokteyl seti almıştı ve yanında bir kitap hediye gelmişti.O kitap elime geçti.Kitabın adı çok dikkat çekici "PERHİZ YAPMADAN KİLO VERMEK İÇİN BULDUĞUM NUMARA"Yazarı Fransız DANIELLE CHEVALIER...Kitabı daha önce okumuştum ama ilgimi çekmemişti.Ama giriş kısmını geçenlerde okudum ve sizlerle paylaşmak istedim. Şimdi sizlere kitabın girişinden bazı alıntılar yazıcam;


"Perhiz yapmadan kilo vermek için bulduğum numara ne?Çok basit.Belki de inanamayacağınız kadar basit.İşin ilginç yanı basit olmasına rağmen sonuç aldım,zayıflamak isteyen dostlarım çok iyi sonuçlar aldı ve şu an elinizde tuttuğunuz kitabı yayınladığım günden beri iyi sonuçlar elde eden okurlarımdan teşekkür dolu yüzlerce mektup alıyorum.İşte inanılmayacak kadar basit sırrım:Yemeklerinizi alıştığınızdan daha ağır bir tempoda yemeğe çalışın.Bunu başarabilmenin yolu da lokmalarınızı uzun uzadıya çiğnemekten geçiyor.Belki de buna inanmıyorsunuz.Başlangıçta bana da öyle geliyordu.Kaybedecek bir şeyim olmadığı için bunu denemeye karar verdim.

Sonuç;İlk haftada üç kilo,daha sonra ki günlerde de 6 kilo verdim.Yani çok kısa bir sürede tam 9 kilo verdim.Tüm erkek ve kadın arkadaşlarım buna benzer etkileyici sonuçlar aldı.Bütün bunlardan sonra sizin de bunu denememeniz için ortada hiç bir neden yok.Üç gün için deneyin,sonra tartılın.Ben son derece hoşnut edici bir süprizle karşılaşacağınıza inanıyorum."

Arkadaşlar ben Bu çok çiğnemeyi DKZ ile birleştirdim.Ama tartılmadım.Çünkü hepimiz 31 aralıkta tartılıcaz.Ben bu yöntemle doyduğumu daha kolay anlıyorum.Yazarın dediği gibi denememek için hiç bir neden yok.Ne kaybederiz ki?..

0 Comments: