7 Kasım 2007 Çarşamba

BENDEN DE KOCAMAN MERHABA:)

Herkese Merhaba Biz kimiz?Kim olduğumuzu Tuğbacım anlatmış gerçi... bizler, diyet kelimesini duyunca tüyleri diken diken olan,kalori hesabı yapmaktan sıkılan,diyet yapıcaz diye daha fazla kilo alan anlayacağınız sağlıklı ve zayıf olmak için yıllarca didinip duran diyet mağdurlarıyız.Mağdurlarıyız dedim çünkü özellikle ben çok çektim.Denemediğim hiç bir şey kalmadı galiba…Önce akupunktura gittim 12 kilo verdim daha fazla geri aldım,tamamen bitkisel hiçbir zararı yok dedikleri iğrenç mamalardan yedim(sakın denemeyin hem canınıza hem paranıza yazık)veremedim güya 1 ayda 8-9 kilo vericektim .Sonra bir diyetisyene gittim 13 kilo verdim sanırım ama ben de insanım daha fazla dayanamadım ve bıraktım hoop eski kilolarım geri geldi.Tabii aralarda yaptığım şok diyetleri unutmamak lazım.Sonuç ne ?Ben söyliyim koca bir HİÇ…Hem psikolojim bozuldu,hem kilolarıma yenilerini ekledim hem ekonomik olarak zarara uğradım.Sanırım benim gibi olan bir çok kişi vadır bunu biliyorum.Ama yıllardır hep düşünür dururdum yanlış bir şeyler var,ben diyet yapamıyorum ve kendi kendime sordum ee diyetsiz nasıl zayıflayacaksın?Mutlaka bir yolu olmalıydı ve bilgisayarımın başına oturdum ve google a”kalıcı zayıflama”diye yazdım ,açılan sayfanın sonlarına doğru bir başlık ilgimi çekti ZAYIFLAMA DİYETLERİ ÇÖPE girdim inceledim.DKZ ilgimi çekti ve Diyet Kardeşliği ile tanıştım.Ve orda Tubik le tanıştık ve çok iyi arkadaş olduk.Daha sonra seçille tanıştım.
Kısacası biz 3 arkadaş DKZ uyguluyoruz ve istedik ki sizlerle paylaşalım.Bu arada belki DKZ nin ne olduğunu bilmeyenler olabilir burdan anlatmaya çalışıcaz.
Sevgiler....:)

0 Comments: