6 Kasım 2007 Salı

YENİ BİR BAŞLANGIÇ İÇİN MERHABA :)

Bu kadar uzun süre bekledikten sonra artık bir merhaba demenin zamanı gelmişti öyle değil mi? O halde öncelikle herkese merhaba… :)
İlk Olarak Sizlere neden böyle bir site kurmaya karar verdiğimizi anlatayım. Hikaye şöyle başlıyor…
Hayatım boyunca hiç çok zayıf biri olmadım; kardeşim , kuzenlerim , en yakın dostum incecikti hep;bense balık etli :) Bunun kesinlikle az tombik olanlara kibarlık yapmak için söylenen bir laf olduğunu düşünüyorum. Bu balık etli halden hiçbir zaman memnun olmamakla birlikte içine girdiğim zayıflama çabaları hep sonuçsuz kaldı.Pazartesi başlanan diyetler genelde Salı sabahı sona erdi ya da dişimi sıkıp katlandığımda sonunda kendimi normalde yiyeceğimden fazla diyet krizlerinin içinde buldum…Zaman zaman zayıflayıp istediğim kiloya yaklaşsam bile asla o noktaya varamadım. Bilemiyorum belki de çok kararlı davranmadım diyeceğim ama sanırım asıl olay vücudun ihtiyacı olanı kısıtlayarak bir sonuç elde edilemeyeceğine inanmamdı.
Evet ben hep buna inandım; yani sonuçta mantıklı olarak yaklaştığımızda bence bunun böyle olması imkansızdı.Ya da nereye kadar kısıtlayabilirdik.

Hep kendime sorular sordum;çevremdekileri gözlemledim. En basitinden kardeşimi ele alabilirim. İstediği her şeyi yer;hem de doyana kadar hatta oturup bir dünya çikolata yediğine bile şahitlik etmişliğim çoktur.Öte yandan eğer aç değilse önüne en sevdiği şeyi bile koysan yüzüne bakmaz. Bütün bunlara rağmen o yeme kapasitesi ile kendisi 36 bedendir :)
Hayatı boyunca hiçbir zaman kilo olayını kafasına dert ettiğini görmedim. Zaman zaman yurtta kaldığı için fazla kilo depolasa dahi (ki bu fazladan kastım en fazla 2-3 kilodur ) normal yeme düzenine geçtiği anda eski kilosuna döner ve bu çok kısa bir zamanda gerçekleşir.

Bütün bunları gözlemleyip içimde bir yerlerde beyin gücüyle kilo verilebileceğine inanıyordum. Bir gün kafamda bu düşüncelerle internette dolaşırken bir site ile karşılaştım. Diyet Kardeşliği. Bu bir forum sitesi idi ve kilo vermek isteyen arkadaşlar birbirlerini destekliyorlardı.Tamam işte dedim benim buna ihtiyacım var;kilo verebilmek için motivasyon önemlidir çünkü…Ve birilerinin sana inandığını bilmek,başarabileceğine dair sana destek olmaları …. Burada forumlar arasında dolaşırken DKZ Grubu diye bir başlıkla karşılaştım.

-Allah Allah ne ki bu şimdi? Açtım okumaya başladım..
-Hımmm neymiş açılımı..
-DKZ = DİYETSİZ KALICI ZAYIFLAMA …..
-Aaa böyle bir şey mi varmış? Nasıl yani?

Bu arada hayatıma duru79 girdi…Yani ARZUCUM :) Bana DKZ yi anlattı;nasıl uygulanacağını neler yapılması gerektiğini ve aslında ne kadar da kolay olduğunu…O gün bugündür başaracağıma olan inancımı kaybetmek üzere olduğumda,başka bir sıkıntım olup kendimi yemeğe vermek üzere olduğumda hep beni tuttu.Sen yaparsın,sen başarırsın diye…. Bir gün Arzu ile konuşurken DKZ ile ilgili bir blog açmaya karar verdik. Çünkü bu yöntem bize göre herkesin bilmesi gereken bir yöntemdi ve bu konuda kaynaklar çok kısıtlı idi…. Bu amaçla biz de DKZ yolculuğumuzda hem kendimiz incelmek için hem de sizlere bu yöntemin güzelliklerini gösterebilmek için bu sayfayı yapmaya karar verdik… Bu yola da Seçil,Arzu ve ben Tubikko (Tuğba) birlikte çıktık.
Bu sayede hem DKZ yöntemini uygulayan arkadaşlarımız burada bir araya gelebilecek hem de fazla kilolarından kurtulmak isteyen, diyet tuzaklarından bıkmış arkadaşlarımız bu yöntemi öğrenerek sıkılmadan,daralmadan kilo vermeye başlayacaklar…Üstelik de şunu yeme bunu yeme kısıtlaması olmadan,istediğimiz herşeyi yiyerek....

Birlikte başaracağımız bu yolculuğa hepiniz hoş geldiniz…..:)

0 Comments: